Agencja Buzz, właściciel platformy Rekomenduj.to rozszerza zakres działań platformy o współpracę z Influencerami. Serwis Rekomenduj.to został rozbudowany o możliwość zautomatyzowanego projektowania akcji we współpracy z popularnymi użytkownikami portali społecznościowych. Dzięki temu platforma jako pierwsze w Polsce daje możliwość realizacji zarówno kampanii marketingu rekomendacji ukierunkowanych na product seeding jak i akcji w zakresie influencer marketingu.
Pierwszą kampanią, w której Rekomenduj.to zaprosiło do współpracy Influencerów jest kampania realizowana dla Tchibo pod hasłem "Zakochani w Cafissimo". Akcja ma na celu promocję różnych odmian kapsułek Tchibo Cafissimo. Ambasadorzy otrzymali paczki z ekspresem oraz zestawem kapsułek. W ramach kampanii dzielą się informacją o produkcie ze znajomymi zarówno online jak i offline. Rekomenduj.to angażuje ich w działania w social media budując rozgłos wokół produktów Cafissimo. Kampania rozbudowana jest o konkurs konsumencki na stronie www.zakochaniwcafissimo.pl. Szacowany zasięg akcji to 2 500 000 kontaktów z marką.
- Influencerzy w obecnych czasach stali się nowym kanałem komunikacji marki z konsumentami. W dobie kiedy tradycyjne formy reklamy tracą na wiarygodności znaczenie influencer marketingu rośnie. Chcąc wykorzystać tę siłę zdecydowaliśmy się przy współpracy z Buzz Media zaprosić do projektu 400 influencerów. Dzięki odpowiednim ich doborze nasze działania zostały stargetowanie na grupę docelową marki Tchibo Cafissimo – Paweł Dąbrowa kierownik projektu ze strony Tchibo.
Portal Rekomenduj.to niedawno uruchomił odświeżoną wersję platformy. Wraz ze startem nowej wersji strony internetowej premierę miała także aplikacja mobilna. W ramach nowej wersji portalu Rekomenduj.to, obok kampanii opartych na udostępnianiu produktu influencerom (tzw. product seeding), będą prowadzone także akcje skupione na budowaniu zasięgu online wokół usług i produktów.
Buzz jest agencją wyspecjalizowaną w budowaniu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Agencja jest właścicielem platformy Rekomenduj.to skupiającej usługi marketingu rekomendacji oraz badań rynku. Wśród największych klientów Buzz znajdują się m.in: BaByliss Polska, STORCK, Pernod Ricard, Wyborowa S.A, Nestlé, Winiary, Adamed Consumer Healthcare. Agencja istnieje od 2008 roku. Dodatkowe informacje: www.buzzmedia.pl.
Rekomenduj.to jest usługą i platformą działań marketingu rekomendacji, która pozwala na realizację kampanii z liderami opinii.
Tchibo wyróznia unikalny model biznesowy, który łączy najwyższej jakości kawę paloną z szerokim asortymentem produktów ze zmieniających się co tydzień kolekcji. Tchibo jest liderem kawy palonej w Polsce oraz wiodącym producentem ekspresów i kawy w kapsułkach – Cafissimo. Więcej informacji na: www.tchibo.pl
Link do strony artykułu: https://adserver.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/buzz-z-akcja-influencer-marketingu-dla-tchibo-cafissimo